Главная » Файлы » РМО

Матеріали засідання РМО
[ Скачать с сервера (20.3 Kb) ] 03.29.2017, 8:51 AM

Засідання № 3

Тема: Використання технології «Створення ситуації успіху» на уроках російської мови

Форма проведення: семінар-тренінг

1. Теоретичний блок. Психологічні аспекти впровадження технології «Створення ситуації успіху» в навчальний процес.

Волик Т.Д. – методист із психологічної служби КУ «РМЦ»

2. Створення ситуації успіху для розвитку особистості.

Плаксіна С.В. – методист КУ «Районний методичний центр»

3. Практичний блок. Застосування технології «Створення ситуації успіху» за допомогою веб-сервісів. Із досвіду роботи вчителя російської мови та зарубіжної літератури КЗ «Юр’ївська БЗОШ І-ІІІ ст.» Шишман Н.М.

4. Майстер-клас «Використання технології «Створення ситуації успіху» на уроці російської мови в 6 класі з теми «Лексико-грамматические разряды: качественные, относительные, притяжательные прилагательные. Переход прилагательных из одного разряда в другой».

Учитель російської мови КЗ «Зеленівська ЗОШ І-ІІІ ст. ПМН»

  • В.Д.

5. Майстер-клас “Сучасний урок російської мови, який він?”.

Учитель російської мови КЗ «Преславська БЗОШ І-ІІІ ст.»

Хаджийська В.А.

6. Майстер-клас «Лінгвістичні ігри та елементи зацікавлення на уроках російської мови».

Учитель російської мови КЗ «Петрівська ЗОШ І-ІІ ст.»

Шопова В.В.

7. Круглий стіл «Інноваційні моделі діяльності вчителя в системі роботи щодо формування компетентної особистості учня».

Учасники семінару

  1. Вимірювання читацької грамотності в рамках Програми міжнародного оцінювання учнів PISA-2018.

Плаксіна С.В. – методист КУ «Районний методичний центр»

9. Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році.

Шишман Н.М. – керівник РМО

10. Підбиття підсумків семінару-тренінгу, методичні рекомендації.

Плаксіна С.В. – методист КУ «Районний методичний центр»

 

 

Протокол № 3

засідання РМО вчителів російської мови,

літератури інтегрованого курсу й зарубіжної літератури

від 16 березня 2017 р.

 

Голова засідання – Шишман Н.М.

Місце проведення: КУ «Районний методичний центр»

Зареєструвалося 16 педагогів.

 

Тема: Використання технології «Створення ситуації успіху» на уроках російської мови

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

1. Теоретичний блок. Психологічні аспекти впровадження технології «Створення ситуації успіху» в навчальний процес.

Волик Т.Д. – методист із психологічної служби КУ «РМЦ»

2. Створення ситуації успіху для розвитку особистості.

Плаксіна С.В. – методист КУ «Районний методичний центр»

3. Практичний блок. Застосування технології «Створення ситуації успіху» за допомогою веб-сервісів. Із досвіду роботи вчителя російської мови та зарубіжної літератури КЗ «Юр’ївська БЗОШ І-ІІІ ст.» Шишман Н.М.

4. Майстер-клас «Використання технології «Створення ситуації успіху» на уроці російської мови в 6 класі з теми «Лексико-грамматические разряды: качественные, относительные, притяжательные прилагательные. Переход прилагательных из одного разряда в другой».

Учитель російської мови КЗ «Зеленівська ЗОШ І-ІІІ ст. ПМН»

  • В.Д.

5. Майстер-клас “Сучасний урок російської мови, який він?”.

Учитель російської мови КЗ «Преславська БЗОШ І-ІІІ ст.»

Хаджийська В.А.

6. Майстер-клас «Лінгвістичні ігри та елементи зацікавлення на уроках російської мови».

Учитель російської мови КЗ «Петрівська ЗОШ І-ІІ ст.»

Шопова В.В.

7. Круглий стіл «Інноваційні моделі діяльності вчителя в системі роботи щодо формування компетентної особистості учня».

Учасники семінару

  1. Вимірювання читацької грамотності в рамках Програми міжнародного оцінювання учнів PISA-2018.

Плаксіна С.В. – методист КУ «Районний методичний центр»

9. Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році.

Шишман Н.М. – керівник РМО

10. Підбиття підсумків семінару-тренінгу, методичні рекомендації.

Плаксіна С.В. – методист КУ «Районний методичний центр»

 

І. СЛУХАЛИ: Теоретичний блок. Психологічні аспекти впровадження технології «Створення ситуації успіху» в навчальний процес.

Волик Т.Д. – методист із психологічної служби КУ «РМЦ»

УХВАЛИЛИ:

    1. Використовувати надані матеріали у своїй роботі.
    2. Готуючись до уроків, слід врахувати не тільки своєрідність кожного класного колективу, але й психологію, вікові особливості, потенційні можливості кожного учня.

 

ІI. СЛУХАЛИ: Створення ситуації успіху для розвитку особистості.

Плаксіна С.В. – методист КУ «Районний методичний центр»

УХВАЛИЛИ:

  1. Використовувати надані матеріали у своїй роботі.

2.2. Застосовувати різні форми й методи інтерактивного навчання, орієнтовані на шкільну практику, що стимулюють пізнавальну активність і самостійність учнів.

 

ІІI. СЛУХАЛИ: підготовлену інформацію Шишман Н.М., керівника РМО, про сучасні педагогічні технології в практиці вчителя зарубіжної літератури. Практичний блок. Застосування технології «Створення ситуації успіху» за допомогою веб-сервісів. Було зроблено акцент на розрізнення понять «технологія» та «педагогічна технологія»; розкрито найбільш поширені освітні технології в практиці вчителя зарубіжної літератури.

 

УХВАЛИЛИ:

3.1. Використовувати надані матеріали у своїй роботі.

3.2. Активізувати роботу щодо використання Інтернет-сервісів у практиці вчителя зарубіжної літератури.

3.3. Проводити уроки з комп’ютерною підтримкою.

 

  • V. СЛУХАЛИ: Майстер-клас «Використання технології «Створення ситуації успіху» на уроці російської мови в 6 класі з теми «Лексико-грамматические разряды: качественные, относительные, притяжательные прилагательные. Переход прилагательных из одного разряда в другой» показала учитель російської мови КЗ «Зеленівська ЗОШ І-ІІІ ст. ПМН» Гусарова В.Д.

УХВАЛИЛИ:

4.1. Використовувати надані матеріали у своїй роботі.

4.2. Створювати доброзичливу, творчу атмосферу співпраці вчителя й учня.

 

V. СЛУХАЛИ: Майстер-клас “Сучасний урок російської мови, який він?” показала учитель російської мови КЗ «Преславська БЗОШ І-ІІІ ст.» Хаджийська В.А.

УХВАЛИЛИ:

5.1. Використовувати надані матеріали у своїй роботі.

5.2. Виховувати громадян, які вміють самостійно й критично мислити, чітко висловлювати ідеї, ефективно спілкуватись, бути відкритими до нових ідей, брати на себе відповідальність, отримувати задоволення від навчання, поважати один одного.

 

VІ. СЛУХАЛИ: Майстер-клас «Лінгвістичні ігри та елементи зацікавлення на уроках російської мови».

Учитель російської мови КЗ «Петрівська ЗОШ І-ІІ ст.» Шопова В.В.

УХВАЛИЛИ:

6.1. Використовувати надані матеріали у своїй роботі.

6.2. Щоб зацікавити дітей володіти різними розумовими операціями, використовувати нестандартні форми їх проведення.

 

VІІ. СЛУХАЛИ: Учасників семінару. Круглий стіл «Інноваційні моделі діяльності вчителя в системі роботи щодо формування компетентної особистості учня».

УХВАЛИЛИ:

7.1. Інформацію взяти до відома.

7.2. Педагог повинен бачити особистість, визнавати її неповторність, незамінність, поважати думки, почуття учнів, право на свободу вибору. Цим він визнає їх рівність, їхнє право на співробітництво.

 

  1. ІІІ. СЛУХАЛИ: Плаксіну С.В. – методиста КУ «Районний методичний центр» інформацію про вимірювання читацької грамотності в рамках Програми міжнародного оцінювання учнів PISA-2018.

УХВАЛИЛИ:

8.1. Інформацію взяти до відома.

8.2. Учителям російської мови та зарубіжної літератури розробити цілеспрямовану систему роботи щодо виявлення й підготовки обдарованої учнівської молоді з метою підвищення результативності навчальних досягнень з російської мови та літератури (участь у предметних вікторинах, творчих конкурсах, олімпіадах, моделювання Intel- проектів, підготовка робіт у системі МАН).

 

ІХ. СЛУХАЛИ: Шишман Н.М. щодо проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році.

Державна підсумкова атестація (ДПА) у 2016/2017 навчальному році проводиться відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547 (далі МОН України), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
14 лютого 2015 року за № 157/26602, та наказу МОН України від 20.10.2016
№ 1272 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році» із змінами, внесеними наказом МОН від 30.12.2016 № 1696 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 20 жовтня 2016 року
№ 1272».

УХВАЛИЛИ:

8.1. Інформацію взяти до відома.

8.2. Дотримуватись орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році.

 

Х. СЛУХАЛИ: Плаксіну С.В. – методиста КУ «Районний методичний центр», яка підбила підсумки семінару-тренінгу та надала методичні рекомендації за темою семінару.

УХВАЛИЛИ:

10.1. Використовувати надані матеріали у своїй роботі.

10.2. Намагатися реалізовувати на уроках такі методичні прийоми, які дають учням відчуття самостійності й творчої участі в процесі вивчення предмета (підготовка різноманітних досліджень з літератури, написання різнопланових творчих робіт різних жанрів, презентації учнівських проектів, доповідей, випереджувальних повідомлень, літературно-критичних виступів компаративного, проблемно-дискусійного характеру).

10.3. Активізувати позакласну роботу з предмета (проведення предметних вікторин, тижнів, місячників, екскурсій до музеїв, бібліотек, зустрічей з місцевими літераторами, створення літературних, наукових об’єднань, студій, організація публічно-представницьких заходів, публікацій творчого та наукового учнівського доробку в шкільній та громадській пресі).

 

 

 

Голова засідання Н.М. Шишман

 

Категория: РМО | Добавил: Admin
Просмотров: 425 | Загрузок: 4 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 0
avatar