Главная » Файлы » РМО |
08.13.2018, 10:00 PM | |||||||||||||||||||||||||
Аналіз роботи РМО вчителів зарубіжної літератури за 2017/2018 н. р. Проблема, над якою працює РМО вчителів зарубіжної літератури і російської мови «Створення оптимальних умов для розвитку креативності, як умови самовдосконалення учителя і самореалізації учня на основі особистісно орієнтованого навчання і виховання». У методичному об'єднанні вчителів зарубіжної літератури беруть участь 23 учителів із 14 ЗНЗ. Всі вчителі мають вищу освіту, ____ - вищу кваліфікаційну категорію,______ – 1 кваліфікаційну категорію, ____осіб мають кваліфікаційну категорію спеціаліст, педагогічне звання «старший учитель» мають ___ осіб, «учитель-методист» -_1___ . У 2017-2018 н.р. під час атестації присвоїли педагогічне звання «старший учитель» учителю_________________ зарубіжної літератури________ учителя пройшли курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Було проведено три засідання на яких особливу увагу приділяли методиці проведення сучасного уроку зарубіжної літератури і 2 « семінара – практикума. На засіданнях методичного об»єднання вчителів зарубіжної літератури розглядалися нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу, реалізації нового Державного стандарту базової і повної загальної освіти проводилися моніторингові дослідження знань учнів, обговорювалися новинки педагогічної літератури. На базі Українсько-болгарського ліцею був проведений науково-практичний семінар - тренінг "Моделювання уроку російської мови та зарубіжної літератури в умовах розвитку електронного освітнього середовища" Учасники переглянули фрагменти уроків учителів зарубіжної літератури району: Шишман Н.М., Дойновой Н.Л.. Топол В.І. У 2017-2018 н.р. продовжила роботу творча група з проблеми «Дидактичний супровід уроку світової літератури як шлях формування літературної компетентності учнів». ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ОЛІМПІАДИ З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (17.11.2017)
1. Усього шкіл: 4
2. Усього учасників: 5
3. Переможці: 3 -КЗ «Юр’ївська БЗОШ І-ІІІ ступенів» 2 (ІІІ м.); КЗ «Інзівська ЗОШ І-ІІІ ступенів» 1 (ІІІм.);
Вся система роботи районного методичного об»єднання була спрямована на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу.
на 2018-2019 н. р. Робота методичного об’єднання вчителів російської мови та зарубіжної літератури спланована з урахуванням моніторингу сформованості методичних вмінь та професійних навичок педагогів. Тож на 2018-2019 н.р. визначена методична проблема: «Формування ключових і предметних компетентностей учнів шляхом ефективного поєднання традиційних та інноваційних форм організації навчально-пізнавальної діяльності на уроках зарубіжної літератури та російської мови». Виходячи з цього, буде проаналізовано можливості роботи вчителя по впровадженню нових педагогічних технологій, здатності до перебудови стереотипів, які склалися раніше; на засіданнях особлива увага приділятиметься обговоренню нового Державного стандарту середньої освіти, який ґрунтується на компетентнісному та особистісно орієнтованому підходах до навчання, враховує вікові особливості психофізичного розвитку дитини на кожному з рівнів освіти, орієнтується на здобуття школярами умінь і навичок, необхідних сучасній людині для успішної самореалізації в професійній діяльності, особистому житті, громадській активності. Проблема, над якою працюватимуть учителі, передбачає такі завдання: • підвищення рівня професійної майстерності вчителів через організацію самоосвітньої діяльності, курсову перепідготовку, атестацію, вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду колег, участь у конференціях, семінарах, конкурсах педагогічної майстерності тощо; • реалізація компетентнісно орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу шляхом використання традиційних та інноваційних технологій навчання; • використання педагогічних методів, які сприяють формуванню ключових та предметних компетентностей учнів, передбачених новими Державними стандартами; • визначення напрямків, форм і методів роботи з обдарованими та здібними учнями з метою їх підготовки до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт у МАН, творчих та інтелектуальних конкурсах, змаганнях. Ураховуючи мету та завдання методоб’єднання вчителів на 2017-2018 н.р., можемо визначити основний напрямок у роботі педагогів – досконало проаналізувати питання компетентнісного підходу в навчанні та вивчити шляхи його запровадження в повсякденній шкільній діяльності.
Засідання районного методичного об’єднання вчителів зарубіжної літератури та російської мови
Засідання №1 (серпень) Тема: Створення оптимальних умов для розвитку креативності 1. Аналіз роботи методоб’єднання у 2017/2018 н. р. та затвердження плану роботи на 2018/2019 н. р. (Шишман Н.М.., голова м/о) 2. Ознайомлення з нормативними документами і методичними рекомендаціями МОН України, ЗОІППО щодо викладання російської мови та зарубіжної літератури у 2018/2019 н. р. (Ніколаєва А.В., методист РМК) 3. «Особливості викладання зарубіжної літератури у 10-ому класі: 1.3. за новими навчальними програмами (рівень стандарту та профільний рівень), що затверджені наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407; нові підручники «Зарубіжна література» для 10 класу. Концептуальні засади підручників нового покоління (Груба Л.П., керівник динамічної групи). 2.3. Навчальна програма з російської мови (рівень стандарту) для 10-11 класів, для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою (початок вивчення з 5 класу), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року. «Російська мова (6-й рік навчання, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою (авт. Баландіна Н. Ф., Зима О. В.).() 4. Обговорення вимог щодо ведення та перевірки учнівських зошитів, інструкції з ведення класних журналів. (Шишман Н.М.., голова м/о) 5. Майстер – клас: «Використання WEB простору при вивченні зарубіжної літератури та російської мови»: 1.«СТЕМ технології в освітньому просторі.» (Дойнова Н.Л. вчитель ) 2. «ЗВИЧАЙНІ ФОРМИ РОБОТИ – НОВИЙ ПІДХІД: РОЗВИВАЄМО КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ» (Шишман Н.М.., голова м/о)
6.Підготовка і проведення І (шкільного) та ІІ (міського) етапів Всеукраїнської олімпіади з російської мови та літератури, методичний супровід написання учнями науково-дослідницьких робіт МАН з російської мови та зарубіжної літератури. ( Ніколаєва А.В.,методист РМК)
Засідання №2 (грудень)
Тема: Традиційні та інноваційні підходи у створенні креативної інтелектуальної особистості на уроках словесності (критичний аналіз методів, прийомів щодо створення моделі компетентної особистості)
(Шишман Н.М.., голова м/о)
систему навчання. (Груба Л.П., вчитель)
як один із засобів популяризації книги і заохочення до читання» (Творча група)
5.Підготовка питання «Буктлейлер як засіб розвитку професійної компетенції вчителів літератури» до семінару-практикуму.
(Шишман Н.М.., голова м/о)
Засідання №3 (березень) Тема: Пошук продуктивних форм і методів викладання української мови й літератури з метою виховання в учнів духовності й високої інтелектуальної культури. (Семінар-практикум)
2.Відвідування й обговорення відкритого уроку Груби Л.П. (КЗ «Єлісеївська ЗОШ І –ІІІст.-ДНЗ») (КЗ «Єлісеївська ЗОШ І –ІІІст.-ДНЗ») 3. Звіт учителів, що атестуються у 2018-2019 н. р. (майстер-класи). 4. Результати проведення Всеукраїнської олімпіади з російської мови та літератури, захисту науково-дослідницьких робіт МАН (секції «російська мова» та «зарубіжна література»). (Ніколаєва А.В., методист РМК) 2. Опрацювання нормативних документів МОН України про проведення державної підсумкової атестації із зарубіжної літератури у 9-х класах. ЗНО із російської мови. (Шишман Н.М., голова м/о) ЯКІСНИЙ СКЛАД УЧИТЕЛІВ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 2018-2019 Н.Р.
У 14 навчальних закладах району працюють 23 учителів російської мови та зарубіжної літератури. Їх кваліфікаційний рівень становить:
Спеціаліст вищої категорії – ; Спеціаліст І категорії – ; Спеціаліст ІІ категорії –; Учитель-спеціаліст – ; 8 т.р. – 1.
Мають педагогічні звання: «Старший учитель» - ; «Учитель-методист» - 1.
Список учителів російської мови та зарубіжної літератури 2018/2019 н.р.
№ ПІБ вчителя Кваліфікаційна
БДПУ2009 Березень 2016 | |||||||||||||||||||||||||
Просмотров: 544 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |